- Voor 23.59 uur besteld = morgen gratis bezorgd*
- Gratis verzending & retour op gehele assortiment
- Kies zelf je aflever moment & plek
Verzending
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, dan zullen wij het pakket zo snel mogelijk bij je proberen te leveren. Hieronder staat welke stappen je product doorloopt voordat het pakketje bij jou is!
Gratis VerzendingGeen zorgen over verzendkosten, deze betaal je namelijk niet. Al onze producten worden gratis naar je toegezonden met PostNL.
|
||||||||||||||||||
Bestellen / AnnulerenAlle producten die op onze website staan zijn op voorraad. Wanneer je een product in je winkelmandje plaatst reserveer je dit product. Dit product zal maximaal 24 uur bewaard worden, dus je hebt rustig de tijd om bij ons te shoppen! Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Je kunt het pakketje weigeren aan de deur, of retourzenden na ontvangst. |
||||||||||||||||||
Meer informatie daarover vind je hier. | ||||||||||||||||||
VerzendmethodeWij zullen je pakketje altijd zo snel mogelijk bij je bezorgen. Nadat wij je order hebben verwerkt en overhandigd aan PostNL, ontvang je van ons een e-mail met Track & Trace code. Via de Track & Trace code kun je het pakketje volgen, en het geschatte aflevermoment inzien. |
||||||||||||||||||
LeveringsvoorwaardenIn 95% van de gevallen zullen wij het pakket, op werkdagen besteld, de volgende dag leveren*. Verder rekenen wij geen verzendkosten, ook niet naar Duitsland. Hieronder staat nog een overzichtje van onze aflevermomenten:
|
||||||||||||||||||
* = Enkele dagen in het jaar kunnen hierop een uitzondering zijn. Houd er daarnaast rekening mee dat de levertijd tijdens drukke perioden en feestdagen, kan afwijken. | ||||||||||||||||||
Niet thuis?Indien je bestelling bij je wordt aangeboden en je bent niet thuis dan is dat geen enkel probleem. De chauffeur laat een ‘niet thuis bericht’ bij je achter. Je kunt dan via de website een afspraak maken voor een gratis tweede levering of je kiest voor één van de andere opties die geboden worden. |
Je pakketje op tijd in huis voor de feestdagen? Onze tips vind je hier!
Hoe gaan online bestellingen en het coronavirus samen? Alle informatie vind je hier.
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, dan zullen wij het pakket zo snel mogelijk bij je proberen te leveren. Hieronder staat welke stappen je product doorloopt voordat het pakketje bij jou is!
Gratis Verzending
Geen zorgen over verzendkosten, deze betaal je namelijk niet. Al onze producten worden gratis naar je toegezonden met PostNL.
Bestellen / Annuleren
Alle producten die op onze website staan zijn op voorraad. Wanneer je een product in je winkelmandje plaatst reserveer je dit product. Dit product zal maximaal 24 uur bewaard worden, dus je hebt rustig de tijd om bij ons te shoppen!
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Je kunt het pakketje weigeren aan de deur, of retourzenden na ontvangst.
Meer informatie daarover vind je hier
Verzendmethode
Wij zullen je pakketje altijd zo snel mogelijk bij je bezorgen. Nadat wij je order hebben verwerkt en overhandigd aan PostNL, ontvang je van ons een e-mail met Track & Trace code. Via de Track & Trace code kun je het pakketje volgen, en het geschatte aflevermoment inzien.
Leveringsvoorwaarden (Nederland en België)
In 95% van de gevallen zullen wij het pakket, op werkdagen besteld, de volgende dag leveren*. Verder rekenen wij geen verzendkosten, ook niet naar Duitsland. Hieronder staat nog een overzichtje van onze aflevermomenten:
De levertijd naar België kan soms een werkdag langer duren. Houd hiervoor je trackingcode in de gaten!
Besteld voor 23:45 uur op: | In 95% bezorgd op: | |
Maandag | Dinsdag | |
Dinsdag | Woensdag | |
Woensdag | Donderdag | |
Donderdag | Vrijdag | |
Vrijdag | Zaterdag | |
Zaterdag | Dinsdag | |
Zondag | Dinsdag |
Je kunt je bestelling bij je thuis of op elk ander gewenst adres, bijvoorbeeld je werkadres, laten bezorgen. Iemand moet wel fysiek aanwezig zijn op het gekozen adres. Een postbusadres is daarom geen geschikt adres.
* = Enkele dagen in het jaar kunnen hierop een uitzondering zijn. Houd er daarnaast rekening mee dat de levertijd tijdens drukke perioden en feestdagen, kan afwijken.
Niet thuis?
Indien je bestelling bij je wordt aangeboden en je bent niet thuis dan is dat geen enkel probleem. De chauffeur laat een ‘niet thuis bericht’ bij je achter. Je kunt dan via de website een afspraak maken voor een gratis tweede levering of je kiest voor één van de andere opties die geboden worden.